EN PL

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Chciałbym pozanać koszty dostawy/ile kosztuje wysyłka/przesyłka o wadze?

Aby poznać koszty zapraszam do skorzystania z zakładki wycena:
https://www.usbox.pl/formularz-wyceny/?type=1

2. Kiedy otrzymam wycenę?

Wyceny wysyłamy do 24 godzin, zazwyczaj trwa to krócej, powinien otrzymać Pan/i wycenę jeszcze dzisiaj.

3. Czy mogę zamówić produkty ze sklepu, którego nie macie na liście sklepów?

Tak, lista sklepów dostępnych na naszej stronie jest tylko przykładowa, nie ma znaczenia w jakim sklepie dokona Pan/i zakupu. Trzeba tylko podać jako miejsce wysyłki adres naszego magazynu w USA/Kanadzie, wraz z numerem zamówienia- można go otrzymać w zakładce wycena (wtedy otrzymaPan/i również wycenę lub kod dostawy -pobranie tylko kodu adresowego, bez wstępnej wyceny).

4. Jak obliczane są VAT/Cło?

Cło/VAT jest wyliczane jako procent (jeżeli nie ma zwolnienia) wartości celnej, czyli wartości produktów oraz kosztów transportu poniesionych poza Unią Europejską.

5. Czy jest możliwość łączenia paru paczek?

Tak, ten proces nazywamy konsolidacją i wszystkie przesyłki danego klienta, jeżeli to możliwe, łączymy w jedną większą by obniżyć koszty transportu.

6. Jak długo mogą u Państwa znajdować się przesyłki i jaki jest koszt magazynowania?

Koszt przyjęcia na magazyn jednej przesyłki wynosi $4 i w tej cenie magazynowanie do jednego miesiąca jest gratis. Za każdy kolejny miesiąc pobierana jest opłata w wysokości $3,5 za miesiąc każdej paczki.

7. Dlaczego chcecie wymiarów przesyłki ode mnie/ po co one?/ nie wiem jakie są wymiary

Proszę oszacować wymiary przesyłki wtedy będziemy mogli być bardziej precyzyjni w określeniu kosztów transportu. Więcej informacji po co nam wymiary uzyska Pan/i pod linkiem Wagi przesyłek kurierskich

8. Czy mogę ją odebrać osobiście z waszej firmy?

Możemy poprosić kuriera by przesyłka przyszła do naszej firmy zamiast do Pana/i, ale to nie przyśpieszy dostawy, bo fizycznie przesyłki nigdy nie zjadują się w siedzibie usbox (Januszowicach). 
Agencja celna znajduje się w Pruszkowie, skontaktujemy się z nimi i zapytamy czy jest taka możliwość

9. Czy przesyłkę może odprawić moja agencja celna?

Niestety, przesyłki przychodzą skonsolidowane i nie mamy takiej możliwości.

10. Gdybym zamówił przesyłkę teraz to czy otrzymam ją do końca miesiąca/ile trwa dostarczenie paczki?

Wysyłamy przesyłki zawsze w piątek, we wtorek trafiają one do naszej agencji celnej i są odprawiane. Powinien Pan otrzymać przesyłkę do końca tygodnia następującego po wysyłce z USA/Kanady lub na początku kolejnego. Więcej informacji o transporcie na stronie Terminy dostaw 

11. Czy mogą Państwo ubrudzić/oderwać metki produktów i wysłać jako gift?

Nie świadczymy takich usług. Działamy zgodnie z polskim prawem i przysyłki może otworzyć jedynie agencja celna w celu rewizji celnej. Jedynym powodem do otwarcia Państwa przesyłek znajdujących się jeszcze w magazynie w USA/Kanadzie może być obawa o jej nieprawidłową zawartość- wyciek płynu z przesyłki, dziwny zapach, dźwięk potłuczonego szkła itp. 

12. Jak sprawdzić status przesyłki?

Proszę się zalogować na swoje konto i przejść do Listy zamówień.